Lp |
Tematyka narady klasowej |
Obszar programu wychowawczego |
Termin |
1 |
Czy znam prawa i obowiązki ucznia? |
wychowanie patriotyczne i obywatelskie |
IX |
2 |
Jakim jesteśmy zespołem klasowym? - ranking cech. |
wychowanie do życia w społeczeństwie |
IX |
3 |
Agresja wśród młodzieży - szukanie recepty na niwelowanie postaw negatywnych. |
wychowanie prozdrowotne |
X |
4 |
Nasz patron - Jan Paweł II w obronie godności człowieka. |
wychowanie patriotyczne i obywatelskie, wychowanie do życia w społeczeństwie |
X |
5 |
Jak uzyskać dobre wyniki w nauce, czyli jak uczyć się efektywniej? |
wychowanie do życia w społeczeństwie, wychowanie prozdrowotne |
XI |
6 |
Jak powstaje plotka? - uświadomienie zła moralnego jakie można wyrządzić bezmyślnym powtarzaniem informacji. |
wychowanie do życia w społeczeństwie |
XI |
7 |
Uczucia - jak je okazywać? - nabywanie umiejętności rozpoznawania i okazywania uczuć. |
wychowanie prozdrowotne |
XII |
8 |
Tradycje w rodzinie, w środowisku i w Polsce, wszystko o Wigilii. |
wychowanie regionalne i dziedzictwo kulturowe w regionie |
XII |
9 |
Jak spędzam wolny czas - czy należę do grona "cyberdzieciaków"? |
wychowanie prozdrowotne, wychowanie do życia w społeczeństwie |
I |
10 |
Dlaczego należy unikać nudy? |
wychowanie do życia w społeczeństwie |
I |
11 |
Ocena siebie i dorobku klasy po pierwszym semestrze. |
wychowanie do życia w społeczeństwie |
II |
12 |
Czym jest praca dla człowieka - dostrzeganie wartości pracy w życiu człowieka. |
wychowanie patriotyczne i obywatelskie, wychowanie do życia w rodzinie |
II |
13 |
Ja i moja rodzina - jak roztrzygać trudne sytuacje w życiu rodziny? |
wychowanie do życia w społeczeństwie |
III |
14 |
Wielkanocne obrzędy i tradycje. |
wychowanie regionalne i dziedzictwo kulturowe w regionie |
III |
15 |
Prawo - przywilej czy obowiązek, czyli ja jako przyszły obywatel swojego kraju. |
wychowanie patriotyczne i obywatelskie, wychowanie do życia w rodzinie |
IV |
16 |
Człowiek i przyroda - wspólnota istnień. |
wychowanie ekologiczne |
IV |
17 |
Nałogi - NIE, zdrowy styl życia - TAK. |
wychowanie prozdrowotne |
V |
18 |
Czasopisma młodzieżowe, które warto czytać. |
wychowanie czytelniczo - medialne |
V |
19 |
Jak pracuje się lepiej - samemu czy w grupie? |
wychowanie prozdrowotne |
VI |
20 |
Gdy szukam sensu życia - porady na dobre i chmurne dni. |
wychowanie prozdrowotne, wychowanie do życia w rodzinie |
VI |